zondag 13 juli 2014

Հայրենիքիս լիցքաթափում

Հայրենիքիս լիցքաթափում 
Ախ լինեի ես ծիածան գեթ մեկ անգամ ու կապեիր մեջքիթ կրակ իմ արեգակ դու Հայաստան:
Թող լինեի ես մեկ անգամ արքայական փառքիտ զնդան մոռացվեի այնտեղ հավերժ անհիշատակ բայց տեսնեի արքունական գահտ հայկաց լոկ մեկ անգամ իմ Հայաստան:
Թող լինեի գեթ մի թիթեռ կամ մի սողուն բայց տեսնեի քո դարերի փառքե հայկաց իմ Հայաստան գեթ մեկ անգամ:
Սոֆիա :13 07 2014Հայրենիքիս լիցքաթափում 
Ախ լինեի ես ծիածան գեթ մեկ անգամ ու կապեիր մեջքիթ կրակ իմ արեգակ դու Հայաստան:
Թող լինեի ես մեկ անգամ արքայական փառքիտ զնդան մոռացվեի այնտեղ հավերժ անհիշատակ բայց տեսնեի արքունական գահտ հայկաց լոկ մեկ անգամ իմ Հայաստան:
Թող լինեի գեթ մի թիթեռ կամ մի սողուն բայց տեսնեի քո դարերի փառքե հայկաց իմ Հայաստան գեթ մեկ անգամ:
Սոֆիա :13 07 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten