zondag 18 november 2012


Մակեդոնացու մտքերից

Ձեր ճակատագիրը կախված է այլ մարդկանց կառավարելու ունակությունից:

Աշխարհում չկա անհնարին ոչինչ,այն մարդու համար ով կատարում է փորձեր:
...

Ոչխարների բանակը,որը կառավարում է առյուծը ավելի ուժեղ է քան առյուծների բանակը, որը կառավարում է ոչխարը

Ես պարտավոր եմ հորս,որ նա ինձ կյանք տվեց,և ուսուցիչներիս որոնք ինձ սովորեցրին արժանավայել ապրել:

Ես պատրաստ եմ մասնակցել օլիմպիական խաղերին,եթե իմ մրցակիցները լինեն թագավորներ:

Երկնքում չի կարող լինել երկու արև ,այնպես ինչես երկրում երկու իշխող:

Ես մահանում եմ շատ բժիշկների օգնությունից:

Ինչքան շատ բան է մարդ ունենում ,այդքան ավելի ագահությամբ է ձգտում ունենալ այն ինչ չունի:

Չկա ավելի ստրկական բան քան` շքեղությունը,և չկա ավելի արքայավայել բան քան ` չարչարանքը:

Ես իմ մահից հետո կցանկանայի վերադառնալ,որպեսզի տեսնեի, թե ինչպես են մարդկ վերաբերվում իր արարքներին:

Հաղթանակը չեն գողանում,այն ձեռք են բերում:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten